Whitepaper

Een whitepaper is een document dat wordt gebruikt om informatie, kennis of technische details over een bepaald onderwerp te presenteren, vaak binnen een zakelijke of technologische context. Het is meestal een diepgaand en informatief stuk, dat zich richt op het uitleggen van een probleem, het beschrijven van een oplossing of het introduceren van een nieuwe technologie, product of service.

Whitepapers worden vaak gebruikt in de zakenwereld en de technologiesector om een product, dienst of idee te presenteren aan potentiële klanten, investeerders of belanghebbenden. Ze kunnen dienen als educatieve middelen om mensen te informeren over complexe onderwerpen en om de expertise en geloofwaardigheid van een bedrijf te tonen.

Whitepapers worden vaak verspreid via websites, blogs of zakelijke platforms als onderdeel van marketing- en informatiestrategieën. Het doel is om potentiële klanten of investeerders te informeren en te overtuigen, waardoor whitepapers een waardevol instrument zijn in zakelijke communicatie. Door een whitepaper aan te bieden via een pop-up vergroot je de kans op een download. Een pop-up i.c.m. een download wordt meestal gecombineerd met een e-mail funnel.



INOMA

Zien we jou snel?

Onze aanpak is eigenwijs, met een proactieve houding en bewezen resultaten als fundament. We duiken diep in jouw markt, combineren kennis met kunde en bieden op maat gemaakte oplossingen voor jouw specifieke marketingvraagstuk. Daarbij willen we niet alleen jouw doelen behalen maar deze overtreffen. Kies je voor INOMA, dan kies je voor groei!

Maak een afspraak

INOMA - parkeren

Marketingadvies

Kennisbank

Ben je op zoek naar de uitleg over een marketinggerelateerde term? Maak hieronder een keuze.

Niks missen?

Schrijf je in voor onze nieuwsbrief.