Online aanwezigheid versterken

SEO audit laten uitvoeren door INOMA

Veel ondernemers, CEO’s, marketingmanagers en webshopeigenaren/bedrijven merken dat hun website niet de verwachte resultaten oplevert. Of je nu moeite hebt om voldoende bezoekers te trekken, je conversieratio te verbeteren, of simpelweg niet weet waar je moet beginnen met optimalisatie, een professionele SEO audit kan dé oplossing bieden. Bij INOMA begrijpen we de uitdagingen waar jij mee te maken hebt en bieden op maat gemaakte oplossingen om jouw online aanwezigheid te versterken.

Een krachtige nieuwsbrief verzenden
Waarom een professionele SEO audit laten uitvoeren
Inzicht en optimalisatie

Waarom een SEO audit laten uitvoeren?

Een SEO audit van INOMA gaat verder dan een simpele uitdraai van data. Wij combineren data van meerdere tools met handmatige analyses om diepgaand inzicht te krijgen in de prestaties van jouw website. Deze aanpak stelt ons in staat om zowel risico’s als kansen te identificeren en te prioriteren, met als doel jouw klantenbestand, conversie en omzet te verhogen. Een professionele SEO audit is een slimme investering omdat het je helpt om gerichte verbeteringen door te voeren die direct invloed hebben op je bedrijfsresultaten.

Bedrijfsresultaten verhogen?
Voor bestaande websites

Welke SEO audits voeren wij uit?

Semantische SEO

On page audit

We bekijken je content grondig, met aandacht voor belangrijke on-page factoren zoals trefwoorden, meta-tags en interne linkmogelijkheden. Ook richten we ons op semantische SEO en andere belangrijke elementen om je content te optimaliseren. Zo zorgen we ervoor dat je content waardevol is voor zowel zoekmachines als gebruikers.

Neem contact op
content audit
Conversie en zoekmachine optimalisatie
  • Jonne van Bodegraven
  • Kim de Vaal

Door onze aanpak weten wij binnen een relatief kort tijdspad ijzersterke resultaten neer te zetten.

Zoekwoordenonderzoek

Slechts 0,63% van de mensen kijkt verder dan de eerste pagina van Google (Backlinko, 2023), en veel bedrijven worstelen hiermee. Laat INOMA je helpen met zoekwoordenonderzoek voor optimale vindbaarheid en meer verkeer. Besteed het uit en verhoog je omzet zonder zelf te ploeteren.

Zoekwoordenonderzoek

Linkbuilding

Er zijn verschillende manieren om hoog in Google te komen, en linkbuilding is er een van. Zoals de naam zelf al zegt probeer je zoveel mogelijk links op jouw website op het web te krijgen. Dit kan intern via je eigen website, maar ook op een externe website van een ander.

Linkbuilding
Voor nieuwe websites

Welke SEO audits voeren wij uit?

Veelgestelde vragen

De kosten van een SEO-audit variëren afhankelijk van de omvang van de opdracht en de specifieke behoeften van jouw website. Onze meest betaalbare audit begint bij en is ideaal voor websites met minder dan 500 pagina’s in de Google Search Console-index. Deze audit omvat een grondige analyse van je website, inclusief technische SEO, contentoptimalisatie en backlink-profiel, zodat je precies weet waar je verbeteringen kunt aanbrengen voor betere zoekresultaten.

Voor grotere websites of meer uitgebreide audits bieden we op maat gemaakte oplossingen aan. Neem contact met ons op voor een offerte die past bij jouw specifieke situatie.

  1. Aanvraag: Dit begint natuurlijk met jouw aanvraag voor een SEO audit via onze website. Natuurlijk kun je ook telefonisch contact met ons opnemen.
  2. Toegang: We krijgen toegang tot belangrijke webtools zoals Google Search Console en Google Analytics.
  3. Overleg: We bespreken welke audits van toepassing zijn op basis van de tools en de grootte van jouw website. Vervolgens krijg je van ons een gedetailleerd SEO advies.
  4. Uitvoering: We voeren de audit uit en presenteren onze bevindingen en aanbevelingen. Daarna kun je ervoor kiezen om de SEO-strategie zelf uit te voeren, een andere partij in te schakelen, of onze hulp in te roepen.

De duur van een SEO audit hangt af van de grootte en complexiteit van de opdracht. Normaal gesproken kunnen we binnen 1 tot 2 weken starten zodra we de benodigde toegang hebben. De uitvoering duurt vervolgens 2-4 weken.

De frequentie van SEO audits hangt af van de veranderingen op je website en de dynamiek van jouw markt. In snel veranderende sectoren, zoals SaaS, is een halfjaarlijkse audit aan te raden, terwijl voor minder dynamische markten, zoals de makelaardij, kan een jaarlijkse audit voldoende kan zijn. Over het algemeen raden we aan om jaarlijks een SEO audit uit te voeren om scherp te blijven en de resultaten te evalueren.

Jouw online zichtbaarheid verbeteren

Vraag nu een professionele SEO audit aan bij INOMA

Ben je klaar om jouw online zichtbaarheid te verbeteren én meer klanten te bereiken? Vraag nu een professionele SEO audit aan bij INOMA en ontdek hoe je jouw website naar een hoger niveau tilt. Wij staan klaar om je te helpen met maatwerk oplossingen die echt het verschil maken.

Neem contact op
Laat een professionele WooCommerce webshop ontwikkelen door INOMA
INOMA
Quote Van ei naar Kip

Van ei naar kip

INOMA heeft voor ons onze nieuwe website gemaakt en heeft daarbij ook direct gekeken naar de conversie en de vindbaarheid. We zijn tijdens het traject zeer fijn geholpen.

Zij gingen je voor

INOMA

Zien we jou snel?

Onze aanpak is eigenwijs, met een proactieve houding en bewezen resultaten als fundament. We duiken diep in jouw markt, combineren kennis met kunde en bieden op maat gemaakte oplossingen voor jouw specifieke marketingvraagstuk. Daarbij willen we niet alleen jouw doelen behalen maar deze overtreffen. Kies je voor INOMA, dan kies je voor groei!

Maak een afspraak

INOMA kantoor - Landjuweel 9 Veenendaal

Marketingadvies

Kennisbank

Ben je op zoek naar de uitleg over een marketinggerelateerde term? Maak hieronder een keuze.

Niks missen?

Schrijf je in voor onze nieuwsbrief.