Online strategie
Starten met online marketing zonder een plan is als fietsen met je ogen dicht. Je hebt geen idee waar je heen gaat en welke obstakels je tegenkomt. Wij vinden het belangrijk om samen met jou een grondige strategie te ontwikkelen vóórdat we voor jou aan de slag gaan. Zo komen we minder verrassingen tegen en weten we exact welke kant we op willen.
We maken graag kennis
Een goede klik vinden wij belangrijk om de online strategie helder te krijgen. Bij INOMA maken we daarom altijd persoonlijk kennis met je. Tijdens deze kennismaking inventariseren we samen jouw organisatie. We denken daarbij na over de inrichting van je bedrijf, het budget voor marketing, je doelgroep en de kanalen die je gebruikt.
Jouw online strategie helder
Is alles duidelijk dan stellen we doelen op voor het verbeteren van jouw online strategie. De online strategie is voor iedereen verschillend. Denk hierbij aan 50% meer kliks op jouw pagina, 5 aanvragen per week via social media of meer naamsbekendheid door een vernieuwende huisstijl. Stap voor stap komen we zo steeds dichter bij jouw doelen.
Door onze aanpak weten wij binnen een relatief kort tijdspad ijzersterke resultaten neer te zetten.
Content marketing
Het creëren van de juiste content is een creatief proces waarin continu rekening gehouden moet worden met de marketingdoelstellingen die passen bij de online strategie. INOMA heeft verschillende content marketeers die jou kunnen helpen met het maken van teksten, foto’s, video en meer.
Conversie optimalisatie
Wat is het doel van jouw website of webshop? Een aankoop doen, offerteaanvraag, een belletje of misschien een e-book-download? Wat het ook is, bij INOMA richten we de website op een slimme manier in. Wil jij meer conversies, en dus meer resultaat. Geen probleem, wij regelen het!
Wat valt er onder online strategie
Onder de online strategie vallen een aantal factoren; het marketingcommunicatieplan, marktverkenning, persona en de Customer Journey. Het marketingcommunicatieplan integreert alle cruciale aspecten, waaronder organisatiedoelen, doelgroep, boodschap, middelen en tijdsplanning. Marktverkenning analyseert concurrenten om te begrijpen wat jouw bedrijf uniek maakt en bepaalt de marketingstrategie. Persona’s bieden een gedetailleerd beeld van je doelgroep, terwijl de Customer Journey de route van je klanten naar jouw bedrijf bepaalt, afhankelijk van leeftijd en andere factoren. Voor meer inzicht in je online strategie, neem contact op met INOMA!
Van wikselaar auomotive
Top bedrijf, erg klantgericht en stoppen niet voordat je tevreden bent, ook bij kleine opdrachten!
Zij gingen je voor