Conversie optimalisatie

Online strategie. Heb ik dat wel nodig?

Starten met online marketing zonder een plan is als fietsen met je ogen dicht. Je hebt geen idee waar je heen gaat en welke obstakels je tegenkomt. Daarom vinden wij het belangrijk om samen met jou een gedegen strategie rondom te ontwikkelen voordat we voor jou aan de slag gaan.

Ook beter ranken? Klik hier
×

Inventarisatie

Hoe is jouw organisatie ingericht? Welk marketingbudget is er ter beschikking? Wie is jouw doelgroep? Op welke kanalen is jouw doelgroep terug te vinden? Op welk onderdeel wil jij de focus van jouw website? Heb je al doelen die je wilt behalen met jouw online marketing? Dit zijn enkele voorbeelden van de vragen waar we samen op inzoomen.

Doelen bepalen

Om een gedegen strategie te kunnen ontwikkelen, zorgt INOMA eerst dat wij jou en jouw organisatie en klanten goed kennen. Wanneer wij ook duidelijk hebben wat jij met de online marketing wil bereiken, kunnen wij starten met het bepalen van doelen. Wanneer de doelen gesteld zijn kunnen wij de online strategie gaan uitschrijven.

Meten = weten

Nadat de online strategie bekend is, gaan we aan de slag met het testen en analyseren van de eerste webgegevens. Meten is immers weten. Wij kijken wat er gebeurt met de resultaten wanneer wij wijzigingen doorvoeren. Wij stellen zo nodig bij en kijken aan welke knoppen wij moeten draaien om jouw online marketing optimaal te laten functioneren.

Waarom focus op een online strategie

Waarom focus op een online strategie?

Een goede online strategie geeft richting en focus, zo weet jij welk rendement je van ons kan verwachten en waar je aan toe bent qua kosten. Ook geeft het duidelijkheid in de online doelstellingen en wat er nodig is om deze doelstellingen te behalen. Om een gedegen strategie te kunnen ontwikkelen, zorgt INOMA eerst dat wij jouw organisatie en klanten goed kennen.

Neem contact op

Jorik Algra Fotografie - Eigenaar Jorik Algra

‘In het begingesprek werd mij aangeraden een E-book te schrijven. Ik heb dit laten doen en binnen 2 weken had ik al mijn eerste bruiloft aanvraag binnen dankzij dit E-book. Helemaal top!’

Jorik Algra – Eigenaar Jorik Algra Fotografie

Welke stappen nemen wij om de online strategie te ontwikkelen?

Wij houden ervan om stapsgewijs aan het werk te gaan. Zo houden we overzicht en is het voor jou duidelijk wat je van ons kan verwachten. Zoals hierboven beschreven vinden wij het belangrijk om onze klanten goed te kennen en dit is dan ook altijd onze eerste stap. Daarna willen we graag een goede strategie ontwikkelen voordat we aan de slag gaan.

Wanneer het wenselijk is, kunnen wij jou en je personeel ook delen van de online marketing leren met een van onze trainingen. Zo kan je zelf zorgen dat de behaalde resultaten ook blijvend zullen zijn.

Neem contact op

Stappenplan INOMArketeer

De stappen van een INOMArketeer

  1. Kennismaking met de klant
  2. In kaart brengen van de organisatie en hun klanten
  3. Online marketing doelen stellen
  4. Online strategie uitschrijven
  5. Bespreken en bijstellen
  6. Aan de slag
  7. Trainen
  8. Helpen en bijsturen

Neem contact op

Zij gingen u voor

PBC Group
DBS Automotive
Reinasan
Movi Performance Gym
Van Wikselaar Automotive
Be Polished By Glennys
Logo OOWK
Jorik Algra Fotografie

Online marketeer inhuren: Tijdelijk of met oog op vast dienstverband.