Conversie optimalisatie

Online strategie. Heb ik dat wel nodig?

Starten met online marketing zonder een plan is als fietsen met je ogen dicht. Je hebt geen idee waar je heen gaat en welke obstakels je tegenkomt. Daarom vinden wij het belangrijk om samen met jou een gedegen strategie rondom te ontwikkelen voordat we voor jou aan de slag gaan.

Ook beter ranken? Klik hier
×

Inventarisatie

Hoe is jouw organisatie ingericht? Welk marketingbudget is er ter beschikking? Wat is jouw doelgroep? Op welke kanalen is jouw doelgroep terug te vinden? Op welk onderdeel wil jij de focus van jouw website? Heb je al doelen die je wilt behalen met jouw online marketing? Dit zijn enkele voorbeelden van de vragen waar we samen op inzoomen.

Doelen bepalen

Om een gedegen strategie te kunnen ontwikkelen, zorgt INOMA eerst dat wij jou en jouw organisatie en klanten goed kennen. Wanneer wij ook duidelijk hebben wat jij met de online marketing wil bereiken, kunnen wij starten met het bepalen van doelen. Wanneer de doelen gesteld zijn kunnen wij de online strategie gaan uitschrijven.

Meten = weten

Nadat de online strategie bekend is, gaan we aan de slag met het testen en analyseren van de eerste webgegevens. Meten is immers weten. Wij kijken wat er gebeurt met de resultaten wanneer wij wijzigingen doorvoeren. Wij stellen zo nodig bij en kijken aan welke knoppen wij moeten draaien om jouw online marketing optimaal te laten functioneren.

Waarom focus op een online strategie

Waarom focus op een online strategie?

Een goede online strategie geeft richting en focus. Zo weet jij welk rendement je van ons kunt verwachten en waar je aan toe bent qua kosten. Ook geeft het duidelijkheid in de online doelstellingen en wat er nodig is om deze doelstellingen te behalen. Om een gedegen strategie te kunnen ontwikkelen, zorgt INOMA eerst dat wij jouw organisatie en klanten goed kennen.

Neem contact op

Marketing team Maqqie

‘Fijne ondersteuning waarbij er adequaat en hands-on verbeteringen worden geadviseerd op het gebied van conversie bij onze online campagnes. Hier halen we direct resultaat uit. Daarnaast is Inoma makkelijk te bereiken en reageren snel.’

Nico en Bram – Marketing team Maqqie

Welke stappen nemen wij om de online strategie te ontwikkelen?

Wij houden ervan om stapsgewijs aan het werk te gaan. Zo houden we overzicht en is het voor jou duidelijk wat je van ons kunt verwachten. Zoals hierboven beschreven vinden wij het belangrijk om onze klanten goed te kennen en dit is dan ook altijd onze eerste stap. Daarna willen we graag een goede strategie ontwikkelen voordat we aan de slag gaan.

Wanneer het wenselijk is, kunnen wij jou en je personeel ook delen van de online marketing leren met een van onze trainingen. Zo kun je zelf zorgen dat de behaalde resultaten ook blijvend zijn.

Neem contact op

Stappenplan INOMArketeer

De stappen van een INOMArketeer

  1. Kennismaking met de klant
  2. In kaart brengen van de organisatie en hun klanten
  3. Online marketing doelen stellen
  4. Online strategie uitschrijven
  5. Bespreken en bijstellen
  6. Aan de slag
  7. Trainen
  8. Helpen en bijsturen

Neem contact op

Zij gingen u voor

Maqqie
Logo Albers Zeilmakerij
Logo Stichting Onky Donky
Logo Cascando
Logo DG Ruitersport
PBC Group
Jorik Algra Fotografie
Logo HAVA Houtbouw

Online marketeer inhuren: Tijdelijk of met oog op vast dienstverband.