Paid inclusion

Wat is paid inclusion?

Andere benaming: pay per inclusion

Bij paid inclusion wordt er door zoekmachines aan de website die opgenomen wil worden in de zoekresultaten een vergoeding gevraagd. Dit kan een vast bedrag zijn, een bedrag per klik of een impressie. Een voorbeeld van paid inclusion is adverteren in een zoekmachine met gesponsorde zoekresultaten. De bekendste vorm hiervan is het adverteren via Google Adwords.



INOMA

Zien we jou snel?

Onze aanpak is eigenwijs, met een proactieve houding en bewezen resultaten als fundament. We duiken diep in jouw markt, combineren kennis met kunde en bieden op maat gemaakte oplossingen voor jouw specifieke marketingvraagstuk. Daarbij willen we niet alleen jouw doelen behalen maar deze overtreffen. Kies je voor INOMA, dan kies je voor groei!

Maak een afspraak

INOMA - parkeren

Marketingadvies

Kennisbank

Ben je op zoek naar de uitleg over een marketinggerelateerde term? Maak hieronder een keuze.

Niks missen?

Schrijf je in voor onze nieuwsbrief.