Leadgeneratie

Wat is leadgeneratie?

Andere benaming: lead, potentiele klant

Op websites die aan leadgeneratie doen kunnen klanten hun naam en e-mailadres invoeren. In ruil voor het invoeren van deze gegevens ontvangen zij bijvoorbeeld een brochure, een kortingscode of kans op een prijs. Na het ontvangen van de gegevens van de potentiële klant is het een nieuwe lead geworden.

Een groot deel van de nieuwe leads is niet meteen klaar om betalende klant te worden. De leads zullen nu structureel worden voorzien van nieuwe relevante informatie. Dit zal gebeuren op basis van het gedrag van de lead en moet uiteindelijk resulteren in een verkoop van product of dienst.



INOMA

Zien we jou snel?

Onze aanpak is eigenwijs, met een proactieve houding en bewezen resultaten als fundament. We duiken diep in jouw markt, combineren kennis met kunde en bieden op maat gemaakte oplossingen voor jouw specifieke marketingvraagstuk. Daarbij willen we niet alleen jouw doelen behalen maar deze overtreffen. Kies je voor INOMA, dan kies je voor groei!

Maak een afspraak

INOMA - parkeren

Marketingadvies

Kennisbank

Ben je op zoek naar de uitleg over een marketinggerelateerde term? Maak hieronder een keuze.

Niks missen?

Schrijf je in voor onze nieuwsbrief.