Additionele vraag

Stel je voor dat je een nieuw product wilt verkopen, laten we zeggen een game voor je gameconsole. Als je mensen vraagt of ze geïnteresseerd zijn in het kopen van jouw game, zou dat de hoofdvraag zijn. Maar stel je nu voor dat je wat meer wilt weten om beter te begrijpen wat mensen willen. Dan zou je additionele vragen stellen. Dat zijn extra vragen die je helpt meer details te ontdekken. Dus, in plaats van alleen te vragen “Wil je deze game kopen?”, zou je kunnen vragen:

  1. Wat voor soort games vind je leuk?
    • Hiermee kom je erachter welke genres populair zijn bij jouw doelgroep.
  2. Hoeveel geld ben je bereid uit te geven aan een nieuwe game?
    • Hiermee ontdek je wat mensen bereid zijn te betalen voor jouw product.
  3. Speel je liever alleen of met vrienden?
    • Dit geeft je inzicht in de sociale aspecten van de game-ervaring die mensen willen.

Door deze extra vragen te stellen, krijg je niet alleen een ‘ja’ of ‘nee’ als antwoord, maar begrijp je ook beter waarom mensen iets wel of niet willen. Het is als het toevoegen van details aan een schilderij, zodat je een completer beeld krijgt van wat mensen echt willen.



INOMA

Zien we jou snel?

Onze aanpak is eigenwijs, met een proactieve houding en bewezen resultaten als fundament. We duiken diep in jouw markt, combineren kennis met kunde en bieden op maat gemaakte oplossingen voor jouw specifieke marketingvraagstuk. Daarbij willen we niet alleen jouw doelen behalen maar deze overtreffen. Kies je voor INOMA, dan kies je voor groei!

Maak een afspraak

INOMA - parkeren

Marketingadvies

Kennisbank

Ben je op zoek naar de uitleg over een marketinggerelateerde term? Maak hieronder een keuze.

Niks missen?

Schrijf je in voor onze nieuwsbrief.