Stijlgids

Wat is een stijlgids?

Andere benaming: Stijlboek

Een stijlgids van een merk is een handleiding met regels voor het correct schrijven van teksten of het hanteren van een huisstijl. Aan de hand van een stijlgids kan je zien op welke manier er binnen een bedrijf geschreven wordt en waarop de huisstijl wordt geuit. Dit zorgt ervoor dat alle producten die opgeleverd worden in dezelfde stijl zijn. Het zorgt ervoor dat de offline en digitale marketing is afgestemd op elkaar, zodat het bedrijf zich professioneel vertegenwoordigd. De gids toont hoe het logo het keurenpalet, het lettertype en de tone of voice gebruikt wordt.



INOMA

Zien we jou snel?

Onze aanpak is eigenwijs, met een proactieve houding en bewezen resultaten als fundament. We duiken diep in jouw markt, combineren kennis met kunde en bieden op maat gemaakte oplossingen voor jouw specifieke marketingvraagstuk. Daarbij willen we niet alleen jouw doelen behalen maar deze overtreffen. Kies je voor INOMA, dan kies je voor groei!

Maak een afspraak

INOMA - parkeren

Marketingadvies

Kennisbank

Ben je op zoek naar de uitleg over een marketinggerelateerde term? Maak hieronder een keuze.

Niks missen?

Schrijf je in voor onze nieuwsbrief.