Kennismaken

Blijvend resultaat

Online strategie

Starten met online marketing zonder een plan is als fietsen met je ogen dicht. Je hebt geen idee waar je heen gaat en welke obstakels je tegenkomt. Daarom vinden wij het belangrijk om samen met jou een grondige strategie te ontwikkelen voordat we voor jou aan de slag gaan.

INOMA
INOMA team
De kennismaking

De kennismaking

Wanneer we met elkaar kennismaken, inventariseren we samen jouw organisatie. Hierbij kan je denken aan onderwerpen over de inrichting van je bedrijf, jouw marketingbudget, je doelgroep en de kanalen die je gebruikt.

Jouw online strategie

Jouw online strategie

Met deze informatie, stellen we doelen op voor het verbeteren van jouw online strategie. Dit kan zijn 50% meer kliks op jouw pagina, 5 aanvragen per week via social media of meer naamsbekendheid door een vernieuwende huisstijl.

INOMA
INOMA: Full-service Marketingbureau Veenendaal

Verschillende termen

Bij een online strategie kun je denken aan marktverkennig, een marketingcommunicatieplan, maar ook aan persona’s en het in kaart brengen van de Customer Journey.

INOMA

Marketingcommunicatieplan

De organisatiedoelstellingen, de doelgroep(en), de boodschap, de middelen en de tijdsplanning. Dit zijn allemaal aspecten die terugkomen in het marketingcommunicatieplan.

Marktverkenning

Bij marktverkenning kijken we wie de concurrenten zijn, zodat we kunnen achterhalen wat jouw onderscheidend vermogen is. Dit zorgt ervoor dat we een goed beeld hebben van de koers die je vaart en welk gebied van de marketing we samen gaan aanpakken.

Persona

Als bedrijf is het belangrijk dat je je focust op je ideale klanten, ook wel bekend als je doelgroep. In een persona vatten we jouw doelgroep tot in detail samen. Hierin verwerken we aspecten zoals leeftijd, gezinssituatie, baan, levenswensen en frustraties. Dit geeft je een duidelijk beeld van de doelgroep waarmee je communiceert.

Customer Journey

Het is geheel afhankelijk van de klant op welke plekken jouw bedrijf zichtbaar is. Iemand van 50 jaar zal minder snel jouw social media post zien dan iemand van 18 jaar. Dit heeft dus alles te maken met de Customer Journey, oftewel welke reis legt jouw klant af voordat deze bij jou is.

INOMA
Quote Van Wikselaar Automotive

Van Wikselaar Automotive

Top bedrijf, erg klantgericht en stoppen niet voordat je tevreden bent, ook bij kleine opdrachten!

Zij gingen je voor

Mis niks!

INOMA
INOMA team