Blijvend resultaat
Wat is het doel van jouw website of webshop? Een aankoop doen, offerteaanvraag, een belletje of misschien een e-book-download? Wat het ook is, bij INOMA richten we de website op een slimme manier in. Hierdoor krijg je meer conversies, dus meer resultaat.
Voordat we aan de slag gaan, willen wij eerst weten wat het doel is van de pagina’s. Een pagina met als hoofddoel een product verkopen ziet er heel anders uit dan een informatieve pagina met als doel vertrouwen winnen van de klant. Het is daarom van belang dat alle pagina’s van de website goed geanalyseerd worden en het doel per pagina helder is.
Met een helder doel kunnen we aan de slag. We zorgen dat het voor de klant fijn is om op jouw website te zijn en dat de klant de weg gaat afleggen die wij bedacht hebben. Dit noemen we de ‘customer journey’. Tijdens deze ‘journey’ willen we de klant zo triggeren dat hij uiteindelijk over zal gaan tot aankoop, het downloaden van jouw e-book, of het invullen van het contactformulier.
Naast customer journey zijn er nog een aantal aspecten die bij conversieoptimalisatie komen kijken. Hierbij kan je denken aan kliks en gebruiksvriendelijkheid. Hieronder leggen we uit wat er met deze begrippen wordt bedoeld.
HAVA Houtbouw
Bij INOMA weten ze waarmee ze bezig zijn en kunnen daarom ook wel eens (ten goede) eigenwijs zijn.
Zij gingen je voor
Ben je op zoek naar de uitleg over een marketinggerelateerde term? Maak hieronder een keuze.