Neem contact op

Toename van het conversiepercentage naar 2,95%

Klant

Goslinga Interieurbouw

INOMA

386%

Van 44 naar 170 organische termen

icon bullseye

75+

75+ kwalitatieve aanvragen

icon heart

2,95%

Conversiepercentage

De opdracht

Goslinga Interieurbouw heeft ons 2,5 jaar geleden benadert nadat hij niet tevreden was over zijn vorige webbouwer. De opdracht was simpel. Maak een mooie site waar niet veel, maar de juiste aanvragen op binnenkomen. Goslinga Interieurbouw gaf duidelijk aan: jullie zijn de experts, regel het.

Het proces

Goslinga Interieurbouw wilde door de beschadigingen van het vorige bureau nu wel betrokkenheid en proactiviteit zien. Daarom hebben wij ervoor gekozen om Benno iedere stap van het proces te betrokken. Door vooraf een duidelijke planning te communiceren konden we feilloos aangeven wanneer hij in het proces betrokken moest zijn en hoeveel tijd dit hen zou kosten. Hierdoor voelde zij zich genoeg betrokken en gaf dit genoeg vertrouwen om na de lancering ook te starten met marketing.

De strategie

We zijn gestart met een gedegen SEO-onderzoek. Al snel ontdekte we dat het woord Meubelmaker i.c.m. plaatsnamen niet de juiste klanten zou aantrekken. We hebben daarom ingezet op diverse landingspagina’s van Interieurbouw i.c.m. relevante plaatsnamen en de ruimtes waarin hij werkt i.c.m. op maat. Op basis hiervan hebben wij Goslinga Interieurbouw gevraagd foto’s te verzamelen die bij het onderwerp passen waarna wij de hele website konden ontwerpen, bouwen en de teksten konden maken. Na het lanceren zijn we verder gegaan met bloggen. Met bloggen richten we ons op diverse short tail keywords en long tail keywords om met name mensen in deze regio op de website te laten landen die niet i.c.m. plaatsnamen zoeken. Het resultaat? Diverse hoge posities, waaronder een Top 3 positie op Interieurbouw Amsterdam waarop de supermarktketen Flink zocht voordat ze met Goslinga Interieurbouw in zee gingen.

Complete website

Goslinga interieuerbouw mockup

Voor Goslinga Interieurbouw hebben wij de gehele website van A tot Z gemaakt. We hebben ons ontfermd over de contentstrategie, het ontwerp, het bouwen van de site, het begeleiden van de fotografie, het schrijven van de teksten en het inregelen van GA4, Tag manager en Google Search Console.

Inspiratiepagina

Goslinga Interieurbouw inspiratie

Nadat de website gelanceerd hadden we al snel het idee om in Inspiratiepagina te maken in de vorm van een Masonry layout. Deze speelse manier van het tonen komt overeen met wat wij gewend zijn van Pinterest. Het is een leuke manier om snel, veel beeld te laten zien. En na inspiratie volgt vaak activatie. Om deze reden hebben we na de foto’s direct een formulier geplaatst om gebruik te maken van het impulsmoment van een webbezoeker.

INOMA
Quote Goslinga Interieurbouw

Goslinga Interieurbouw

Vanaf dag één al klant bij hun en ze maken hun beloftes waar. Goede communicatie, bereid om iets extra’s te doen en bovenal zorgen ze voor goede vindbaarheid en kwalitatieve websites.

Recente blogs

Wil je alles weten rondom online marketing en websites? Lees onze blogs.

Kennisbank

Ben je op zoek naar de uitleg over een marketinggerelateerde term? Maak hieronder een keuze.

INOMA
Online branding en zichtbaarheid INOMA