In deze blog:
Hi, Jeroen! Welkom. Kan je wat meer over jezelf vertellen?
Mijn naam is Jeroen Kets, ik ben 24 jaar oud en ik woon in die mooie stad aan de Waal: Nijmegen. Vrienden en familie omschrijven mij als een vrolijk persoon met een positieve blik, die houdt van een goed gesprek en een dolletje. Eind ’21 heb ik de opleiding Communicatie aan de Hogeschool van Arnhem en Nijmegen afgerond. Ondertussen ben ik begin februari ’22 gestart als Online marketeer bij INOMA. Ik kijk ernaar uit om mezelf binnen deze organisatie te ontwikkelen!
Waar kunnen we je vinden in je vrijetijd?
In mijn vrijetijd voetbal ik in een vriendenteam in de kelderklasse. Ik ben gek op muziek van bijvoorbeeld The Beatles, The Eagles, Pink Floyd en noem alle klassiekers maar op. Mijn ouders hebben dat er met de paplepel ingegoten 😉. Verder speel ik veel gitaar en maak ik zelf graag muziek. Natuurlijk zijn er momenten dat ik niet met sport of muziek bezig ben: dan ben ik samen met vrienden of familie.
Hoe ben je bij INOMA terecht gekomen?
Nadat ik afstudeerde wilde ik dolgraag verder leren over Online Marketing. Tijdens mijn studententijd was ik altijd al gefascineerd door dit vakgebied. Hierin ben ik actief geweest tijdens bijbaantjes, stages, een minor en vrijwilligerswerk voor een voetbalvereniging. Mijn doel is om mijzelf een onlinespecialist te kunnen noemen in zoekwoordoptimalisatie en websiteontwikkeling. Daarom ben ik na mijn studie direct in contact gekomen met Daryl en Andries. Ik had direct het gevoel dat ik bij INOMA een goede ontwikkeling kan doormaken. Ik heb erg veel zin in de komende periode!
Wat vind je het leukste of juist meest uitdagende aan online marketing?
Het mooie aan de combinatie van ondernemerschap en online marketing is dat je van niets, iets kunt maken. Zelf heb ik een aantal kleine ondernemingen ondersteund in online vindbaarheid en websiteoptimalisatie. Als de werkzaamheden goed zijn uitgevoerd, kan een relatief klein bedrijf bijvoorbeeld ineens een uitstraling hebben van een grote professionele organisatie. Het geeft voldoening als er toffe resultaten komen uit je inspanningen. Altijd mooi om te zien dat marketing voor oneindig veel disciplines kan worden ingezet.
Wat kunnen we allemaal van je verwachten?
Het is mijn doel om op langere termijn mezelf specialist te kunnen noemen. Daarom ben ik altijd betrokken en leergierig om zoveel mogelijk te leren en vooral te doen. Ik hoop ook een sociale toevoeging te zijn binnen team INOMA. Als ‘blij ei’ vind ik het belangrijk dat er een goede sfeer is. Zo werk je toch erg prettig samen met elkaar. Mijn originele en typerende motto is dan ook: een dag niet gelachen is een dag niet geleefd!